فرماندار لنگرود، از شناسایی ۲۵ نقطه خطرآفرین در ساحل این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال غرق شدگی برای افراد آشنا با مهارت های شنا نیز در این نقاط وجود دارد.

شناسایی ۲۵ نقطه خطرآفرین در ساحل چمخاله/ مردم به شناگاه بروند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جلالی ساحل چاف و چمخاله را یکی از زیباترین سواحل استان گیلان دانست و اظهار کرد: طول نوار ساحلی شهرستان لنگرود ۱۷ کیلومتر بوده و مردم و مسافران از اقصی نقاط کشور با حضور در این منطقه از موهبت الهی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب تفرجگاهی را در دستور کار داریم، افزود: طی سنوات گذشته امکانات و تجهیزات رفاهی و تفریحی را در سطح ساحل شهرستان فراهم کرده ایم که همه ساله جهت حضور مسافران به روز می شود.

فرماندار لنگرود از آماده سازی یک شناگاه ویژه آقایان و بانوان در ساحل چاف و چمخاله خبر داد و عنوان کرد: ناجیان غریق و مراقبین ساحل را با همکاری جمعیت هلال احمر در طول این ۱۷ کیلومتر مستقر کردیم تا حافظ جان مردم باشند و خدمات رسانی مناسب را انجام دهند.

جلالی از مردم خواست از شنا کردن در نقاط خطرآفرین پرهیز کنند و گفت: مردم جهت بهره مندی از ساحل در محدوده سه کیلومتری شناگاه حضور داشته باشند تا جانشان محفوظ بماند؛ خوشبختانه در سال جاری غریق نداشتیم و هشت نفر را از غرق شدگی نجات دادیم.

وی با بیان اینکه آماده خدمات رسانی به مردم تا پایان تعطیلات تابستان هستیم، اضافه کرد: از مردم نیز انتظار داریم به هشدارها و پیام های امدادی و انتظامی توجه کنند.

فرماندار لنگرود از شناسایی ۲۵ نقطه خطرآفرین در ساحل این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال غرق شدگی برای افراد آشنا با مهارت های شنا نیز در این نقاط وجود دارد.

جلالی در ادامه همچنین بر لزوم مدیریت مصرف آب و برق به ویژه در روزهای گرم سال تاکید و تصریح کرد: شاهد ناترازی هایی در تولید و مصرف برق هستیم و سالانه بر میزان مصرف نیز افزوده می شود؛ البته در دولت سیزدهم مقدمات رفع این مشکل فراهم شده، اما از مردم شهرستان انتظار داریم که لامپ های اضافه را خاموش کنند و در استفاده از لوازم سرمایشی، برنامه ریزی داشته باشند.

وی مصرف بهینه آب و پرهیز از اسراف را نیز در دستور کار جدی دانست و یادآور شد: شهرستان لنگرود در انتهای شبکه آبرسانی قرار دارد و با فرسودگی خطوط انتقال نیز مواجه هستیم؛ شهروندان برای جلوگیری از افت فشار آب اقدام به نصب منبع ذخیره آب بر روی پمپ‌های خانگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.